FAQS (Preguntes freqüents)


En aquest índex de preguntes, al clicar sobre la pregunta aniràs a la part de la pàgina on es respon.

 

ATENCIÓ AL CLIENT

  1. 1.Què he de fer si tinc algun dubte relacionat amb la botiga on-line Vialis?
  2. 2.En quins països puc comprar els productes Vialis on-line?
  3. 3.Es reposen aquells articles o talles en els quals s’indica que no hi ha disponibilitat d’estoc?
  4. 4.És possible rebre informació periòdica en el meu correu electrònic amb les últimes novetats i ofertes de Vialis?

 

COM COMPRAR

  1. 5.Com puc comprar a la botiga on-line Vialis?
  2. 6.Com sé quina talla tinc?
  3. 7.Com puc saber si la meva comanda s’ha realitzat correctament?
  4. 8.Com puc saber quan rebré la comanda i en quin estat es troba?
  5. 9.Què és el nombre de tracking /seguiment de la comanda?
  6. 10.Puc eliminar algun article de la meva comanda?
  7. 11.Puc cancel·lar la comanda?

 

FORMES D’ENVIAMENT

  1. 12.Quant temps triguen les comandes a ser enviades?
  2. 13.Quin és el càrrec per despeses d’enviament?
  3. 14.Hauré de pagar drets de duanes o impostos sobre els articles?
  4. 15.Què passa si no hi ha ningú en el moment del lliurament?

 

FORMES DE PAGAMENT

  1. 16.Quines formes de pagament puc utilitzar per fer la meva compra?
  2. 17.La informació bancària que proporciono en el moment de la compra és emmagatzemada?
  3. 18.És segur comprar a la botiga on-line Vialis?

 

GARANTIA I INFORMACIÓ DELS PRODUCTES

  1. 19.Quina garantia de productes ofereix la botiga on-line Vialis?
  2. 20.Què diferencia les pells de Vialis de les d’altres marques?
  3. 21.Com s’han de mantenir i cuidar les sabates Vialis?

 

CANVIS I DEVOLUCIONS

  1. 22.Quin és el termini de devolució de comandes?
  2. 23.Puc exercir sempre el dret a devolució?
  3. 24.Per quins motius puc tornar el producte adquirit?
  4. 25.Què he de fer si vull retornar un producte perquè no satisfà les meves expectatives?
  5. 26.He de pagar per la devolució o el canvi?
  6. 27.Què és l’assegurança de devolució?
  7. 28.Què he de fer si m’arriben unes sabates defectuoses o incorrectes?
  8. 29.Puc tornar o canviar la comanda feta la botiga on-line en una botiga Vialis o en un punt de venda de la marca (multimarca)?
  9. 30.Com sé que la devolució de la meva comanda ha conclòs i quan rebré l’import de la devolució?
  10. 31.Què he de fer si l’import de la devolució és incorrecte?
  11. 32.Com puc canviar la talla o el color del mateix model de les sabates que he comprat?
  12. 33.Què he de fer si vull canviar les sabates per un altre model diferent a l’adquirit?

 

 

 

ATENCIÓ AL CLIENT


1.Què he de fer si tinc algun dubte relacionat amb la botiga on-line Vialis?

Si teniu cap dubte pel que fa als productes o serveis de la nostra botiga on-line consulta el nostre apartat de Preguntes freqüents (FAQ), on trobareu les respostes als dubtes més comuns. També podeu posar-vos en contacte amb el nostre servei d’Atenció al client per mitjà d’un correu electrònic a info.eshop@vialis.es o trucar al telèfon +34 932 640 058 i la vostra consulta serà resolta amb la màxima celeritat.

 

2.En quins països puc comprar els productes Vialis on-line?

A part de poder comprar a Espanya i Andorra, ara també es pot comprar als següents països:

 

                 Alemanya             Estònia             Holanda             Portugal         

                 Àustria                Finlàndia            Irlanda             República Eslovaca

                 Bèlgica                 Grècia                Itàlia

                 Eslovènia             França             Luxemburg

 

Per a qualsevol altra destinació, cal enviar un correu electrònic a info@vialis.es.



3.Es reposen aquells articles o talles en els quals s’indica que no hi ha disponibilitat d’estoc?

Si un article està esgotat, tractarem de reposar-lo tan aviat com sigui possible. Si no n’hi ha a l’estoc, l’article es retira de la web.

 

4.És possible rebre informació periòdica en el meu correu electrònic amb les últimes novetats i ofertes de Vialis?

Sí. Accediu a l’apartat Subscriu-te, a la part superior de la pantalla, on hi ha les icones de les xarxes socials, i inscriviu-vos a Vialis.es. Una vegada registrats, rebreu informació sobre les últimes novetats, lookbook, avanços de temporades i esdeveniments de Vialis. Així mateix, us podeu donar de baixa quan ho desitgeu.

 

COM COMPRAR


5.Com puc comprar a la botiga on-line Vialis?

És molt senzill! Seguiu els passos següents:


A. Seleccionar un article
Trieu l’article i, una vegada dins de la fitxa del producte, veureu una breu descripció dels detalls de la sabata i les peculiaritats de la pell. Aquí mateix heu d’escollir la talla i clicar a Afegir perquè s’agregui a la Cistella. Podeu seguir comprant o bé podeu anar a la Cistella per visualitzar els articles seleccionats.
Durant el procés de compra teniu la possibilitat de modificar el contingut de la vostra compra: eliminar articles, afegir-ne de nous, modificar-ne la quantitat sol·licitada o deixar-los pendents.

També, teniu l’opció Afegir als favorits, on podeu agrupar i conservar la selecció d’aquells productes que més us agradin. Posteriorment, podreu veure tots junts els productes seleccionats en l’apartat Els meus favorits.


B. Identificació/Registre/Login
Per poder comprar a la botiga on-line Vialis, us haureu de registrar. Un cop confirmats els articles que voleu adquirir, apareixerà una pantalla amb un formulari de registre que cal completar. D’aquesta manera, ja es crea el vostre compte a Vialis i així les futures compres seran més ràpides.

 

C. Adreça/enviament

Després d’haver completat la informació sobre les dades personals, haureu de triar una adreça de lliurament i una altra de facturació. Podeu guardar diverses adreces de lliurament i de facturació, i quan vulgueu tornar a comprar a la botiga on-line Vialis, només haureu d’identificar-vos, perquè totes les dades (excepte les de la forma de pagament) quedaran guardades i només caldrà, si es vol, que modifiqueu l’adreça de lliurament i de facturació.


D. Pagament
Una vegada hàgiu validat tota la informació sobre la vostra compra apareixerà una nova pàgina, on haureu de triar una forma de pagament i introduir les dades necessàries a través de la nostra passarel·la de pagament segur.

Vialis.es no retindrà les dades referents al pagament, tan sols les utilitzarà, juntament amb les dades de registre, per processar, confirmar i despatxar la comanda.

Vialis us ofereix la possibilitat d’escollir l’opció d’enviament amb assegurança de devolució o canvi (referència a la pregunta 27) per a aquells enviaments a l’Espanya peninsular i Balears.

El cobrament sobre el vostre compte s’efectuarà en el moment en què es faci la comanda. En el cas que algun dels articles de la comanda estigués en ruptura d’estocs o hi hagués alguna incidència a l’hora d’expedir-lo, us reemborsarem l’import corresponent.
Vialis es reserva el dret a rebutjar qualsevol operació realitzada amb targeta. En aquest cas, procedirem a reintegrar l’import a la targeta original.
Per a més informació, per favor, llegiu les nostres Condicions de compra (link a la página de Condicions de compra).

 

6.Com sé quina talla tinc?

Al costat de la descripció del producte, on apareixen les talles, trobareu una ajuda que us mostrarà una taula amb les equivalències en els diferents sistemes de talles.

 

7.Com puc saber si la meva comanda s’ha realitzat correctament?

Immediatament després que s’ha efectuat el pagament i la comanda s’ha gravat correctament, rebreu un correu electrònic de confirmació de la comanda. Si no el rebeu, poseu-vos en contacte amb el nostre departament d’Atenció al client: info.eshop@vialis.es.

 

8.Com puc saber quan rebré la comanda i en quin estat es troba?

Tan aviat com la comanda surti del nostre magatzem, rebreu un correu electrònic de notificació, en el qual, a més, apareixerà un nombre de tracking / seguiment de la comanda (amb link a la pàgina web de l’empresa de missatgeria), mitjançant el qual podreu consultar l’estat de la comanda en temps real. L’expedició es farà l’endemà de rebre aquest correu electrònic.

 

9.Què és el nombre de tracking/seguiment de la comanda?

És el nombre que el servei de transport associa a qualsevol enviament i es troba en el correu electrònic que us enviem quan la comanda surt del magatzem.

Useu-lo sempre que desitgeu posar-vos en contacte directament amb el servei de transport o consultar l’estat d’enviament de la comanda.

 

10.Puc eliminar algun article de la meva comanda?

Sí. Des de la Cistella podreu eliminar els articles que no desitgeu, sempre que no hàgiu tramitat la comanda de compra.

 

11.Puc cancel·lar la comanda?

No podreu cancel·lar la comanda si heu realitzat tot el procés de compra.

 

 

FORMES D’ENVIAMENT


12.Quant temps triguen les comandes a ser enviades?

**Les comandes realitzades del 20 al 29 de decembre, seran gestionades a partir del dia 30 de decembre i per tan els enviaments es realitzaran durant aquella setmana** 



 Espanya i Andorra

Totes les comandes confirmades a la nostra botiga on-line s’envien en un termini aproximat d’1 a 3 dies laborables per un dels nostres serveis de missatgeria. Per a les Canàries, Ceuta i Melilla el trànsit serà de 3 a 5 dies laborables. Tan aviat com la comanda surti dels nostres magatzems us enviarem un correu electrònic amb la confirmació de la sortida de la comanda amb el número de seguiment/tracking.

 

Resta de països

Destinació                                                                  Trànsit

Portugal                                                              1-3 dies laborals


Alemanya, Àustria i Luxemburg                              4 dies laborals

 

Bèlgica, França, Holanda i Itàlia                             3-4 dies laborals

 

Irlanda                                                               4-5 dies laborals

 

Eslovènia, Estònia, Finlàndia,

Grècia i Eslovàquia                                               5-6 dies laborals



Tan aviat com la comanda surti dels nostres magatzems us enviarem un correu electrònic amb la confirmació de la sortida de la comanda amb el número de seguiment/tracking.

 

13.Quin és el càrrec per despeses d’enviament?

Espanya i Andorra

Vialis us ofereix comoditat i flexibilitat perquè compreu a la nostra botiga, per la qual cosa enviem la comanda de manera GRATUÏTA dins de l’Espanya peninsular, les Illes Balears i Andorra. De manera opcional, podeu tenir una assegurança de devolució, exclusiva per a l’Espanya peninsular i les Balears, que té un cost és de 3 €.

El càrrec per despeses d’enviament a les illes Canàries, Ceuta i Melilla és de 12 €.

 

Resta de països

Destí                                                        Càrrec per despeses d'enviament

Portugal                                                                     Gratuït  

 

Alemanya, Àustria, Bèlgica, França,

Holanda, Itàlia i Luxemburg                                          9,00€

 

Eslovènia, Estònia, Finlàndia,   

Gràcia, Irlanda i República Eslovaca                              18,00€         

 

14.Hauré de pagar drets de duanes o impostos sobre els articles?

Per als enviaments que es facin fora d’Espanya, Canàries, Ceuta i Melilla, l’import del producte que es vol adquirir estarà exempt d’IVA. Les despeses corresponents a les taxes associades al despatx de duanes i els impostos del vostre país, s’abonaran a l’empresa de transport, la qual els reclamarà en el moment del lliurament.

Les polítiques duaneres varien molt d’un país a un altre, per la qual cosa heu de posar-vos en contacte amb l’oficina local de Duanes per obtenir més informació.

 

15.Què passa si no hi ha ningú en el moment del lliurament?

Els lliuraments es fan de dilluns a divendres de 9.00 a 19.00 h. En el cas de no localitzar-vos la primera vegada, es farà un segon intent, en el qual el transportista us contactarà prèviament per acordar o bé una hora de lliurament o bé la retirada del paquet a la delegació corresponent.

En el cas que fos impossible el lliurament en aquest segon intent, la vostra comanda romandrà en dipòsit a les oficines de MRW (empresa de missatgeria) durant 15 dies a l’espera que l’aneu a recollir, amb un avís previ. Si un cop vençut el termini, no s’ha recollit la comanda, serà retornada al nostre magatzem i Vialis us enviarà un correu electrònic per indicar-vos com es portarà a terme finalment el lliurament. En aquest cas, les despeses d’enviament correran a càrrec vostre.

 

FORMES DE PAGAMENT


16.Quines formes de pagament puc utilitzar per fer la meva compra?

A la botiga on-line Vialis s’accepten les targetes de Visa, Mastercard i American Express. Per al pagament amb targetes de crèdit o de dèbit, el càrrec es farà on-line en temps real, per mitjà de la nostra passarel·la de pagament segur un cop s’hagi comprovat que les dades comunicades són correctes. Per a més informació vegeu Condicions de Compra (link a página de Condicions de compra).

També us oferim la possibilitat de fer els pagaments mitjançant PayPal.

 

17.La informació bancària que proporciono en el moment de la compra és emmagatzemada?

Per a més seguretat, la botiga on-line Vialis no té mai accés a la informació confidencial relativa als mitjans de pagament. Per aquest motiu, les dades bancàries de l’usuari són requerides per a qualsevol nova comanda.

 

18.És segur comprar a la botiga on-line Vialis?

Amb l’objectiu de donar la màxima seguretat al sistema de pagament, Vialis utilitza els sistemes de pagament segur d’entitats financeres de primera línia en comerç electrònic (Visa, Mastercard i American Express). En aquest sentit, les dades confidencials del pagament són transmeses directament i de manera encriptada a l’entitat financera corresponent.

 

GARANTIA I INFORMACIÓ DELS PRODUCTES


19.Quina garantia de productes ofereix la botiga on-line Vialis?

Vialis fa controls de qualitat rigorosos amb els quals assegura la millor qualitat de fabricació i de materials que s’utilitzen en els seus productes. Si teniu cap consulta, contacteu amb el nostre servei d’Atenció al client per mitjà d’un correu electrònic a info.eshop@vialis.es. La vostra consulta serà resolta tan aviat com sigui possible.

 

20.Què diferencia les pells de Vialis de les d’altres marques?

Les pells utilitzades es caracteritzen per l’absència de pigments artificials, per poder evitar un aspecte uniforme i impersonal. Les pells estan adobades a la manera antiga, la qual cosa permet que s’apreciïn notablement tots els diferents matisos en tons i textures, propis de les pells naturals. És per això que les sabates Vialis envelleixen amb la noblesa d’un bon moble i poden canviar els seus tons en les superfícies de més fregament o flexió durant la seva vida d’ús.

 

21.Com s’han de mantenir i cuidar les sabates Vialis?

–Si no es mantenen en llocs secs, hi poden aparèixer taques d’humitat d’aspecte blanquinós, les quals s’eliminaran fàcilment fregant-les amb un drap sec.

 

–L’aplicació de cremes amb anilines naturals, incolores o a to de la pell, serà sempre un bon nutrient per ajudar el calçat a mantenir la seva vivesa i la recuperació de les zones amb rascades o de més fregament.

 

–Al cap d’uns minuts d’aplicar la crema a les sabates, cal raspallar-les, preferiblement amb un raspall de cerres naturals, com ara crinera de cavall. Els raspalls de pèl sintètic poden danyar-ne la superfície.

 

 

CANVIS I DEVOLUCIONS


22.Quin és el termini de devolució de comandes?

Tots els productes poden ser retornats dins d’un termini de 14 dies naturals, comptats a partir de la data de recepció de la comanda.

 

23.Puc exercir sempre el dret a devolució?

No sempre; només quan els articles que es volen tornar compleixin els requisits següents:

 

a) No han d’haver estat usats ni danyats.

b) Han d’estar en la seva caixa original amb l’embalatge primigeni i els complements inclosos a la caixa.

c) Han de ser tornats en un màxim de 14 dies des de la recepció de la comanda.

 

24.Per quins motius puc tornar el producte adquirit?

a) Perquè no satisfà les expectatives.

b) Perquè és defectuós o té errors d’enviament.

 

25.Què he de fer si vull tornar un producte perquè no satisfà les meves expectatives?

Si per algun motiu no quedeu satisfets amb les sabates adquirides, podeu tornar-les en un termini màxim de 14 dies naturals, comptats a partir de la data en què les heu rebudes. Per procedir a la devolució, heu de posar-vos en contacte amb nosaltres per mitjà de l’adreça de correu electrònic: rma.eshop@vialis.es. En el correu heu d’indicar el vostre nom i cognoms, el número de comanda, el motiu de devolució i indicar amn quin mitjà vols fer la devolució:

 

   1- Si vols sol·licitar una devolució a domicili has d'indicar-nos l’adreça de recollida. Després de verificar totes les dades, enviarem un transportista a recollir el paquet en les properes 24 hores (sempre que sigui possible). Per concertar la recollida, l’empresa de transport us contactarà directament. Una vegada comprovat que les sabates estan en perfecte estat i, per tant, quedi aprovada la devolució, rebreu l’import de l’article menys les despeses d’enviament, de la mateixa manera en què vau fer la compra.

 

   2- Si prefereixes enviar el producte per correu ordinari o mitjançant qualsevol altra empresa de transpotr, pots fer-ho empaquetant i precintant el producte preferiblement en l'envoltori original i realitzant l'enviament a la següent direcció:

POLÍGON INDUSTRIAL CASTILLO DE SAX NAVE 5

03630 SAX, ALICANTE, ESPAÑA

Tel. +34 93.264.00.58

Tijuana 96 SL (Vialis)

Una vegada comprovat que les sabates estan en perfecte estat i, per tant, quedi aprovada la devolució, rebreu l’import de l’article, de la mateixa manera en què vau fer la compra.





26.He de pagar per la devolució o el canvi?

a) Espanya peninsular i Illes Balears:

–Si en la forma d’enviament heu escollit l’opció amb assegurança de devolució, els ports d’enviament no correran a càrrec vostre, per tant, us reemborsarem l’import íntegre de l’article adquirit.

–En el cas de devolució sense assegurança, rebreu l’import de l’article menys les despeses de transport corresponents si la devlució ha estat gestionada per Vialis.

b) Andorra, Canàries, Ceuta i Melilla:

–Els ports correran a càrrec vostre, per tant, el reemborsament serà igual a l’import de l’article menys les despeses de transport corresponents.

** En el cas de devolució per estat defectuós, les despeses d’enviament corren sempre a càrrec de Vialis, de manera que el reemborsament serà igual al valor de l’article adquirit.

 

27.Què és l’assegurança de devolució?

És una opció que us donem en la forma d’enviament, només disponible per als enviaments a Espanya peninsular i Balears. Amb aquesta opció, volem donar-vos tranquil·litat a l’hora d’adquirir el producte i així poder tornar-lo gratuïtament.

Per un import de 3 €, podreu exercir el dret de devolució o canvi de talla/color del mateix model, sense haver de carregar les despeses d’enviament.

 

28.Què he de fer si m’arriben unes sabates defectuoses o incorrectes?

En aquest cas, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de: rma.eshop@vialis.es, en el correu electrònic indiqueu el vostre nom i cognoms, el número de comanda, el motiu de devolució i l’adreça de recollida. A més, heu d’adjuntar una fotografia de l’article, en què es pugui apreciar la tara i, d’aquesta manera, proporcionar-vos una solució ràpida.

 

29.Puc tornar o canviar la comanda feta a la botiga on-line a una botiga Vialis o en un punt de venda de la marca (multimarca)?

Les devolucions o canvis no s’accepten en botigues de la marca ni tampoc en punts de venda. Vialis admetrà únicament i exclusivament devolucions que hagin seguit el procediment establert.

 

30.Com sé que la devolució de la meva comanda ha conclòs i quan rebré l’import de la devolució?

Tan aviat com hàgim verificat que el producte compleix els requisits de devolució i conseqüentment ho hàgim aprovat, rebreu un correu electrònic de confirmació on us indicarem l’import que s’abonarà al vostre compte. Recordeu que l’abonament a la targeta de crèdit depèn sempre de l’entitat bancària.

 

31.Què he de fer si l’import de la devolució és incorrecte?

Poseu-vos en contacte amb el nostre departament d’Atenció al client (info.eshop@vialis.es), i solucionarem el vostre problema al més de pressa possible.

 

32.Com puc canviar la talla o el color del model de les sabates que he comprat?

En primer lloc, heu de fer la DEVOLUCIÓ del model que desitgeu canviar (per a això, heu de procedir de la manera que s’explica en el punt 25) i sol.licitant la nova talla o color, sense la necessitat de fer una nova compra.

 

** Amb assegurança de devolució (exclusiu per l’Espanya peninsular i les Illes Balears): Només heu d’enviar un correu electrònic a: rma.eshop@vialis.es que indiqui el vostre nom i cognoms, el número de comanda, el motiu de devolució (en aquest cas, sol·liciteu un canvi de talla o color i assenyaleu quina nova talla o nou color desitgeu) i l’adreça de recollida. Us enviarem un correu electrònic amb la informació sobre la disponibilitat d’existències i el termini de lliurament. No és necessari fer una compra nova.

 

33.Què he de fer si vull canviar les sabates per un altre model diferent a l’adquirit?

Vialis us ofereix la llibertat per triar un nou model i us farem la devolució dels diners que heu pagat perquè decidiu la vostra nova compra.

 

***Vialis.es es reserva el dret de rebutjar les devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat o d’articles usats.