Condicions de devolució

 

 

1.Dret a devolució


La llei només reconeix al consumidor el dret de desistiment en el cas dels contractes realitzats fora de l’establiment comercial, per catàleg o a distància. D’acord amb el que estableix la Normativa europea de comerç electrònic, aprovada el 20 de setembre de 2011, el termini de devolució d’un article és de 14 dies naturals, comptant a partir de la data de recepció.

Així mateix, i d’acord amb la mateixa normativa, les companyies de comerç electrònic només hauran d’assumir les despeses d’enviament si l’article és retornat perquè és defectuós, però quedaran exemptes d’aquest pagament per qualsevol altra raó. Per tant, la despesa per la devolució de l’article serà a càrrec del comprador en el cas que no compleixi les seves expectatives.

Per exercir aquest dret cal que notifiqueu al venedor la vostra intenció de revocar el contracte de compravenda dins del termini indicat prèviament. Una vegada comunicat el desistiment, haureu de tornar la mercaderia en les mateixes condicions en què us va ser lliurada. És imprescindible que el producte que voleu tornar estigui en l’estat original, no ha d’estar usat ni estar espatllat, ha d’anar amb la caixa original, ha de conservar les etiquetes, l’embalatge original i els complements inclosos dins la caixa.

Tijuana 96 SL, de la seva banda, us retornarà l’import de la comanda al més aviat possible. No s’acceptaran revocacions de comandes ni devolucions de mercaderies fora del termini indicat (14 dies), ni devolucions d’articles usats o danyats.

 

Recordeu que tan sols els productes comprats directament en aquest lloc web poden ser retornats per mitjà del procediment que es descriu a continuació. Si heu comprat els productes Vialis en una botiga física o en altres llocs web, hauran de ser retornats al mateix lloc on s’hagin comprat.

 

2.Procediment de devolució


  A. Devolució per no complir les expectatives

El desistiment haurà de ser comunicat al venedor per mitjà d’un correu electrònic a l’adreça rma.eshop@vialis.es, en el qual indiqueu:

1) nom i cognoms

2) número de comanda

3) motiu de devolució

4) adreça de recollida

Posteriorment, el nostre transportista recollirà el producte que desitgeu tornar en el lloc que hàgiu indicat en el correu electrònic de devolució. Després de rebre l’article i comprovar que està en perfecte estat, us farem l’abonament a la targeta, que es farà efectiu d’acord amb les condicions de la vostra entitat bancària.

Perquè la devolució sigui correcta s’han de complir les condicions següents:

–El producte no ha d’estar usat ni danyat.

–Cada producte ha d’estar empaquetat de la mateixa manera en què va ser rebut i conservar els complements inclosos a la caixa. En el cas que no es disposi del mateix paquet, aquest haurà de ser prou gran per contenir l’article.

–El producte ha de ser tornat en un termini màxim de 14 dies des de la seva recepció.

 

  B. Devolució per estar defectuós

Cal enviar un correu electrònic a l’adreça rma.eshop@vialis.es, que inclogui:

1) nom i cognoms

2) número de comanda

3) motiu de devolució

4) fotografia de l’article (en què s’apreciï la tara), per poder proporcionar una solució eficaç, si és possible, abans que es torni.

5) adreça de recollida

La devolució només s’aplicarà als productes comprats que estiguin dins la garantia. És essencial que els articles defectuosos es retornin en bon estat per a una correcta avaluació.

 

 

3.Procediment de canvi


  A. General

Si el que desitgeu és fer un CANVI (color o talla), en primer lloc cal que feu la DEVOLUCIÓ de l’article que desitgeu canviar (per fer-ho, heu de seguir el procediment que s’explica en el punt 2.A) i sol.licitar la nova talla. No és necessari realitzar una nova compra.

La nova compra només s'ha de fer en el cas d'un canvi de model.

 

  B. Amb assegurança de devolució exclusiu** per a enviaments a Espanya peninsular i Balears

Si opteu per l’assegurança de devolució en el moment de la compra, teniu dret a un canvi de talla o de color del mateix model de l’article sol·licitat, sense la necessitat de fer una altra compra.

Tan sols heu d’enviar un correu electrònic a rma.eshop@vialis.es, en el qual indiqueu:

1) nom i cognoms

2) número de comanda

3) motiu de devolució

4) sol·licitud de nova talla o color

5) adreça de recollida

En els casos de canvi de talla o de color, heu de tenir en compte que no podem reservar articles. Per aquest motiu, un cop rebut l’article retornat a les nostres oficines, es verificarà la disponibilitat de l’article nou i se us notificarà.

** Per a més informació consulta la pàgina de les nostres FAQ .

 

 

4.Despeses d’enviament per devolució


  A. Devolució per no complir les expectatives


    a.1- Enviaments a Espanya peninsular i Illes Balears

Tijuana 96, SL us ofereix la possibilitat d’optar per una assegurança de devolució a l’hora de fer la compra per als enviaments dins de la Península ibèrica i les Illes Balears. D’aquesta manera, podreu fer una devolució per canvi de talla o color sense les despeses d’enviament requerides. El cost de l’assegurança és de 3 € i quedarà reflectit en l’import final de la comanda.

Si preferiu no agafar l’assegurança, els ports d’enviament correran a càrrec vostre, per la qual cosa us reemborsarem l’import de la comanda menys les despeses d’enviament corresponents.

 

   a.2- Enviaments a Andorra, Canàries, Ceuta, Melilla i la resta països

En aquest cas i d’acord amb el que estableix la vigent Normativa de comerç electrònic de la Comunitat Econòmica Europea, les despeses d’enviament per devolució correran a càrrec vostre. De manera que es reemborsaran l’import de la comanda menys les despeses d’enviament.

 

 

  B. Devolució per error d’enviament o per estat defectuós

Tijuana 96, SL assumirà totes les despeses d’enviament (anada i tornada) corresponents.

**Per a més informació sobre les devolucions, cal que aneu a la pàgina de FAQ [SCC2] o posar-vos en contacte amb nosaltres a través d’info.eshop@vialis.es, o trucant al telèfon +34 93 689 75 59.