INFORMACIÓ DE PRODUCTES

ES REPOSEN AQUELLS ARTICLES O TALLES EN QUÈ ES ASSENYALA QUE NO HI HA DISPONIBILITAT DE STOCK?

QUÈ GARANTIA DE PRODUCTES OFEREIX LA BOTIGA ON-LINE VIALIS?

QUÈ DIFERENCIA LES PELLS VIALIS DE LES D'ALTRES MARQUES?

COM S'HAN MANTENIR I CUIDAR LES SABATES VIALIS?

ALTRES DUBTES REFERENTS AL PRODUCTE

 

DEVOLUCIONS

QUIN ÉS EL TERMINI PER EXERCIR LA DEVOLUCIÓ?

PUC EXERCIR SEMPRE EL DRET A DEVOLUCIÓ?

COM HE DE PROCEDIR PER A REALITZAR LA DEVOLUCIÓ (A ESPANYA)?

COM HE DE PROCEDIR PER A REALITZAR LA DEVOLUCIÓ (FORA D'ESPANYA)?

COM HE REALITZAR UN CANVI DE TALLA, MODEL O COLOR?

QUAN I COM REBRÉ L'IMPORT DE LA DEVOLUCIÓ?

PUC TORNAR O CANVIAR LA MEVA COMANDA DE LA BOTIGA ON-LINE A UNA BOTIGA VIALIS O EN UN PUNT DE VENDA DE LA MARCA (MULTIMARCA)?

 

ENVIAMENTS ONLINE

EN QUINS PAÏSOS PUC COMPRAR ON-LINE ELS PRODUCTES VIALIS?

QUANT TEMPS TARDEN LES COMANDES A SER ENVIATS?

QUANT COSTEN LES DESPESES D'ENVIAMENT?

TINDRÉ DE PAGAR DRETS D'ADUANES O IMPOSTOS SOBRE ELS ARTICLES?

COM SABRÉ L'ESTAT DE LA MEVA COMANDA?

 

PROCÉS DE COMPRA

COM SÉ QUIN ÉS EL MEU TALLA?

COM PUC SABER SI LA MEVA COMANDA S'HA REALITZAT CORRECTAMENT?

PUC ELIMINAR ALGUN ARTICLE DE LA MEVA COMANDA?

FORMES DE PAGAMENT?

 

 

 

 

 

INFORMACIÓ DE PRODUCTES

ES REPOSEN AQUELLS ARTICLES O TALLES EN QUÈ ES ASSENYALA QUE NO HI HA DISPONIBILITAT DE STOCK?

Si un article de nova temporada està esgotat, tractarem de reposar com més aviat millor, i si no trobes la teva talla, envia'ns un correu amb el model i talla que busques, i intentarem buscar-lo en les nostres botigues físiques.

Els articles d'altres temporades que no siguin de continuïtat, no es procedeix a la seva reposició.

Si no hi ha estoc, l'article es retira de la web.

 

QUÈ GARANTIA DE PRODUCTES OFEREIX LA BOTIGA ON-LINE VIALIS?

Vialis fa rigorosos controls de qualitat pels que assegura la millor qualitat de fabricació i de materials utilitzats en els seus productes. Si té alguna consulta, contacta amb el nostre servei d'Atenció al client a través del nostre correu electrònic a info.eshop@vialis.es.

La vostra consulta serà resolta en la major brevetat possible.

 

QUÈ DIFERENCIA LES PELLS VIALIS DE LES D'ALTRES MARQUES?

Les pells utilitzades es caracteritzen per l'absència de pigments artificials, per evitar un aspecte uniforme e impersonal. Aquestes estan adobades a la manera antiga, el que permet que s'aprecien notablement tots els diferents matisos en tons i textures, propis de pells naturals. És per això que les sabates Vialis envelleixen amb la noblesa d'un bon moble i poden canviar els seus tons en les superfícies de més frec o flexió durant la seva vida d'ús.

Per a més informació consulta el nostre apartat LES NOSTRES PELLS

 

COM S'HAN MANTENIR I CUIDAR LES SABATES VIALIS?

- Si no es mantenen en llocs secs, poden aparèixer taques d'humitat d'aspecte blanquinós, les quals s'eliminen fàcilment fregant amb un drap sec.

- L'aplicació de cremes amb anilines naturals, incolores o a to de la pell, serà sempre un bon nutrient per ajudar al calçat a mantenir la seva vivesa i a la recuperació de les zones amb rascades o de més frec.

- Passats uns minuts després d'aplicar la crema a les sabates, cal raspallar-los, preferiblement amb un raspall de truges naturals, com crinera de cavall. Els raspalls de pèl sintètic poden danyar la superfície

 

ALTRES DUBTES REFERENTS AL PRODUCTE

Per a qualsevol altre dubte referent als nostres productes, pots posar-te en contacte de manera directa a través del nostre  FORMULARI DE CONTACTE o a través del nostre departament de ATENCIÓ AL CLIENT.

 

 

DEVOLUCIONS

QUIN ÉS EL TERMINI PER EXERCIR LA DEVOLUCIÓ?

Qualsevol devolució ha de ser informada en els 14 dies naturals posteriors a l’entrega de la comanda per part del servei de transport, sigui o no el destinatari qui rebi el paquet

 

PUC EXERCIR SEMPRE EL DRET A DEVOLUCIÓ?

No sempre; només quan els articles a retornar compleixin els següents requisits:

a) No s'han d'haver danyat o fet malbé.

b) Han d'estar en la seva caixa original amb l'embalatge primigeni i els complements inclosos a la caixa.

c) La devolució s'ha de notificar en un màxim de 14 dies des de la recepció de la comanda.

 

COM HE DE PROCEDIR PER A REALITZAR LA DEVOLUCIÓ (A ESPANYA)?

Per exercir el dret a desistiment només ha d'enviar un correu de devolució a l'adreça info.eshop@vialis.es o rma.eshop@vialis.es amb la següent informació:

 

Número de comanda: (ho pot trobar en el seu missatge inicial de confirmació de comanda)

Nom i cognoms:

Model / s a ​​tornar: (en el cas de més d'un model)

Motiu:

Horari i lloc de recollida: (no garantim que la recollida sigui exclusivament en l'horari especificat. Millor especificar si és horari de matins o tarda)

 

 Un cop confirmada la recepció del missatge pel nostre servei d'atenció al client, facilitarem la informació al servei de transport.

 

En cas de tenir poca disponibilitat per a la recollida, vostè pot portar el model a tornar de forma directa a qualsevol oficina de MRW a Espanya. Només indiqui-ho al correu de devolució, i l'informarem de com procedir per poder fer lliurament del paquet a l'oficina perquè el tornin amb els ports pagats.

 

COM HE DE PROCEDIR PER A REALITZAR LA DEVOLUCIÓ (FORA D'ESPANYA)?

Per exercir el dret a desistiment només ha d'enviar al correu info.eshop@vialis.es o rma.eshop@vialis.es amb la següent informació:

 

Número de comanda: (ho pot trobar en el seu missatge de confirmació)
Nom i cognoms:
Model / s a ​​tornar: (en el cas de més d'un model)
Motiu:

 

 

En el cas de devolucions de fora d'Espanya, és el client qui s'encarrega de retornar el paquet al nostre magatzem.

Per a ells només ha de preparar el parell de sabates en la mateixa caixa que la de l'enviament, i enviar-lo a la següent adreça:

 

Company name: PAIR OF SHOES, S.L.

Zone: POLÍGON INDUSTRIAL CASTELL DE SAX,

Street: C / BARCELONA

Postal Code: 03630

City: SAX -Alacant

Phone: 966.967.113

 

 Podeu utilitzar el servei de transport que desitgi.

 

COM HE REALITZAR UN CANVI DE TALLA, MODEL O COLOR?

Per realitzar qualsevol canvi diferent al de la seva comanda inicial, el procés a seguir és realitzar la devolució del producte que desitja tornar, i realitzar una nova compra a través de la botiga online amb la talla, color o model que desitgi.

 

QUAN I COM REBRÉ EL IMPORT DE LA DEVOLUCIÓ?

Un cop el paquet arribi al nostre magatzem, rebrà un correu automàtic del web indicant-li que el parell ha arribat correctament, i que iniciem el procés de devolució de el import del producte, menys el import de les despeses d'enviament.

La devolució del import es realitzarà a través del mateix sistema de pagar amb el qual va realitzar la comanda inicial, en un període no màxim a 14 dies laborables des de la recepció del producte al nostre magatzem.

 

PUC TORNAR O CANVIAR LA MEVA COMANDA DE LA BOTIGA ON-LINE A UNA BOTIGA VIALIS O EN UN PUNT DE VENDA DE LA MARCA (MULTIMARCA)?

Les devolucions o canvis no s'accepten en botigues de la marca i tampoc en punts de venda. Vialis admetrà únicament i exclusivament devolucions que hagin seguit el procediment establert. Només en certs casos puntuals podrem acceptar la devolució o canvi de talla o color, de productes de temporada a botigues físiques oficials de VIALIS (consulta la ubicació de les nostres botigues). Recorda que aquesta excepció només s'emmarca en els casos de productes de Temporada Actual que tinguem disponibilitat en botigues físiques.

 

*** Vialis es reserva el dret de rebutjar les devolucions comunicades o enviades fora del termini fixat o d'articles usats

 

 

ENVIAMENTS ONLINE

EN QUINS PAÏSOS PUC COMPRAR ON-LINE ELS PRODUCTES VIALIS?

A part de poder comprar a Espanya i Andorra, ara també es pot comprar en els següents PAÏSOS.

 

QUANT TEMPS TARDEN LES COMANDES A SER ENVIADES?

Un cop la teva comanda surti del nostre magatzem, rebràs un correu de confirmació i l'estat de la teva comanda passarà a ENVIAT. El temps de lliurament varia segons la zona. Aquí pots veure el temps de LLIURAMENT PER PAÍS / ZONA.

TEMPS DE  LLIURAMENT

 

QUANT COSTEN LES DESPESES D'ENVIAMENT?

Les despeses tenen el mateix import en tota la península (Portugal i Andorra inclòs). Per consultar el preu d'altres zones o països consulta els nostres costos d'enviament en la següent taula.

DESPESES D'ENVIAMENT

* Les despeses d'enviament poden variar en funció de les tarifes que ens apliquin els proveïdors de servei de transport.

 

TINDRÉ DE PAGAR DRETS D'ADUANES O IMPOSTOS SOBRE ELS ARTICLES?

Els enviaments a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla estan subjectes a taxes duaneres i impostos propis, així com els països fora de la Unió Europea.

Les despeses corresponents a les taxes associades al despatx de duanes i impostos de la teva zona o país, s'abonaran a l'empresa de transport, la qual t'ho reclamarà en el moment del lliurament.

Les polítiques de Duanes varia molt d'un país a un altre, de manera que has de posar-te en contacte amb l'Oficina local de Duanes per a més informació.

* PAIR OF SHOES no es responsabilitza dels costos generats per despatx de duanes i impostos propis.

 

COM SABRÉ L'ESTAT DE LA MEVA COMANDA?

Tan aviat com la teva comanda surti del nostre magatzem o d'alguna de les nostres botigues físiques en cas de manca d'estoc, rebràs un correu electrònic o missatge de notificació, i l'estat de la teva comanda passarà a "ENVIAT".

Un cop la teva comanda s'hagi gestionat rebràs un missatge del servei de transport amb el teu número de seguiment / tracking.

Els enviaments que surten de botiga física no generen automàticament aquesta notificació, de manera que si no has rebut el teu número de seguiment i vols saber l'estat de la comanda, envia'ns un correu amb el teu nom, cognoms i el teu número de comanda.

 

 

PROCÉS DE COMPRA

COM SÉ QUIN ÉS EL MEU TALLA?

Al costat de la descripció del producte, on apareixen les talles, trobaràs una ajuda que et mostrarà una taula en centímetres, amb les equivalències en els diferents sistemes de talles.

Aquesta taula és orientativa, ja que els models i la forma de les sabates poden fer variar aquestes mesures o la forma en què s'emmotlla al peu.

GUIA DE TALLES

 

COM PUC SABER SI LA MEVA COMANDA S'HA REALITZAT CORRECTAMENT?

Immediatament després que s'hagi efectuat el pagament i la teva comanda s'ha gravat correctament, rebràs un correu electrònic de confirmació de la teva comanda, amb la factura adjunta en ell.

Si no el reps, revisa que el correu que has facilitat a la pàgina web sigui el correcte, i modifica’l a la teva àrea d'usuari, o posa't en contacte amb el nostre departament d'atenció al client en: info.eshop@vialis.es.

 

PUC ELIMINAR ALGUN ARTICLE DE LA MEVA COMANDA?

Sí. Des de la cistella de compra podràs eliminar els articles que no desitges, sempre que no hagis tramitat la comanda de compra.

Si la comanda ha estat tramitat, però no ha passat a estat "ENVIAT", pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic info.eshop@vialis.es o trucar directament al telèfon 93.264.00.58, extensió botiga online.

 

 FORMES DE PAGAMENT

Excepte en períodes excepcionals, en la Botiga on-line Vialis s'accepten les targetes de Visa, Mastercard i American Express. Per al pagament amb targetes de crèdit o de dèbit, el càrrec es realitzarà on-line en temps real, mitjançant la nostra passarel·la de pagament segura, un cop s'hagi comprovat que les dades comunicades són correctes.

També oferim la possibilitat de realitzar els teus pagaments mitjançant Paypal.